Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proces hodnocení zaměstnanců v organizační složce příspěvkové organizace
Březinová, Pavlína ; Furmaníková, Lada (vedoucí práce) ; Štegmannová, Ingrid (oponent)
Diplomová práce má charakter případové studie a její obsah jsem zaměřila na procesy hodnocení, vzdělávání a odměňování zaměstnanců v organizační složce příspěvkové organizace. V úvodní části věnuji pozornost názorům odborníků na personální řízení s akcentem na sledované oblasti. Zvláštní důraz kladu na proces hodnocení, jeho metody, hodnotící kritéria, klasifikaci, osobnost hodnotitele a vlastní průběh setkání hodnotitele s hodnoceným. Dále jsem se zaměřila na vzdělávání a odměňování pracovníků jako na procesy navazující na hodnocení. V oblasti vzdělávání mě zajímal pohled odborníků na identifikaci potřeb vzdělávání, jeho plánování a vyhodnocování výsledků. Na odměňování jsem nahlížela jako na jeden z nejefektivnějších nástrojů motivování pracovníků v souvislosti s převedením hodnocení na odměňování. V aplikační části diplomové práce jsem provedla hloubkovou analýzu stávající úrovně procesu hodnocení a procesů na něj navazujících - vzdělávání a odměňování pracovníků ve sledované organizační složce. Pro získání relevantních dat jsem použila dvě metody: analýza dokumentace a rozhovory. Údaje získané z písemných dokumentů a rozhovorů jsem porovnávala s poznatky získanými z odborné literatury. Interpretací analyzovaných dat vznikly výstupy, které se staly východiskem pro navržení postupů v oblasti...
Nácvik sebeobslužných činností u dětí mladšího školního věku s mentální retardací
Stříbrná, Kristýna ; Valešová Malecová, Barbara (vedoucí práce) ; Němec, Zbyněk (oponent)
Stříbrná, K. Nácvik sebeobslužných činností u dětí mladšího školního věku s mentální retardací. Bakalářská práce. Praha: Katedra speciální pedagogiky, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze. Vedoucí práce: Mgr. Barbara Valešová Malecová, PhD., 2019. 68 s. Bakalářská práce se zabývá problematikou nácviku sebeobslužných činností u dětí mladšího školního věku s mentální retardací. Práce obsahuje vymezení pojmů mentální retardace a aktivit každodenního života s důrazem na sebeobsluhu. Cílem bakalářské práce je vytvořit vzdělávací plán pro konkrétní dívku se středně těžkou mentální retardací, který je zaměřený na nácvik sebeobslužných činností, který by bylo možné aplikovat v praxi.
Inkluzivní vzdělávání z pohledu středoškolských učitelů
FAU, Petra
Bakalářská práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání z pohledu aktivně působících středoškolských učitelů. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy pojící se s inkluzivním vzděláváním a popisuje fungování inkluzivního vzdělávání v České republice. Dále se teoretická část práce věnuje systému poradenských služeb ve školách, práci učitelů a asistentů pedagogů a v neposlední řadě charakteristice žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Empirická část je založena na rozhovorech se středoškolskými učiteli. U každé výzkumné otázky jsou uvedeny jednotlivé odpovědi respondentů, zakončené celkovým shrnutím. Závěr práce sumarizuje teoretická východiska a empirické poznatky.
Didaktické zpracování tématu: Občanská a politická participace
Matějíček, Lukáš ; Dvořáková, Michaela (vedoucí práce) ; Zicha, Zbyněk (oponent)
Diplomová práce se věnuje pojetí tématu občanská a politická participace na základní a střední škole. V úvodní části práce jsou pojmy občanská a politická participace vymezeny, jsou zde také prezentována zjištění o občanských postojích mladých Čechů na základě mezinárodních srovnávacích šetření. Těžištěm práce je analýza zastoupení tématu participace na různých úrovních kurikula českého vzdělávacího systému a srovnání pojetí tématu v kurikulárních dokumentech vybraných států. Následně je analyzován přístup k tématu participace u autorů schválených českých učebnic. Z analýz vyplývá, že téma participace je v českém národním kurikulu nedostatečně zakotveno a tyto nedostatky se odráží v přístupu k tématu ve školních vzdělávacích programech i učebnicích. V návaznosti na tato zjištění je provedena didaktická analýza tématu participace. Práce ke stanovenému obsahu učiva nabízí teoretické minimum. V poslední části jsou prezentovány návrhy didaktických postupů ve výuce zaměřené na témata občanské a politické participace. Práce navíc učitelům doporučuje projekty neziskových organizací a další iniciativy, které se vybraným aspektům tématu participace věnují do hloubky.
Proces hodnocení zaměstnanců v organizační složce příspěvkové organizace
Březinová, Pavlína ; Furmaníková, Lada (vedoucí práce) ; Štegmannová, Ingrid (oponent)
Diplomová práce má charakter případové studie a její obsah jsem zaměřila na procesy hodnocení, vzdělávání a odměňování zaměstnanců v organizační složce příspěvkové organizace. V úvodní části věnuji pozornost názorům odborníků na personální řízení s akcentem na sledované oblasti. Zvláštní důraz kladu na proces hodnocení, jeho metody, hodnotící kritéria, klasifikaci, osobnost hodnotitele a vlastní průběh setkání hodnotitele s hodnoceným. Dále jsem se zaměřila na vzdělávání a odměňování pracovníků jako na procesy navazující na hodnocení. V oblasti vzdělávání mě zajímal pohled odborníků na identifikaci potřeb vzdělávání, jeho plánování a vyhodnocování výsledků. Na odměňování jsem nahlížela jako na jeden z nejefektivnějších nástrojů motivování pracovníků v souvislosti s převedením hodnocení na odměňování. V aplikační části diplomové práce jsem provedla hloubkovou analýzu stávající úrovně procesu hodnocení a procesů na něj navazujících - vzdělávání a odměňování pracovníků ve sledované organizační složce. Pro získání relevantních dat jsem použila dvě metody: analýza dokumentace a rozhovory. Údaje získané z písemných dokumentů a rozhovorů jsem porovnávala s poznatky získanými z odborné literatury. Interpretací analyzovaných dat vznikly výstupy, které se staly východiskem pro navržení postupů v oblasti...
Specifika vzdělávání a rozvoje v malých organizacích - analýza spokojenosti zaměstnanců s nabídkou vzdělávání
Hladníková, Nina ; Šerák, Michal (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
Tématem diplomové práce je vzdělávání pracovníků v organizaci, tedy oblast podnikového vzdělávání. V úvodu práce vychází z popisu komplexního systému vzdělávání a oblastí vzdělávání pracovníků v organizacích. Další kapitoly jsou věnovány systému podnikového vzdělávání se zaměřením na definování přístupů organizací ke vzdělávání. Součástí jsou také podkapitoly zaměřující se na koncept strategického rozvoje lidských zdrojů. Důležitou kapitolou práce je popis procesu projektování vzdělávání pracovníků v organizacích, jejíž součástí jsou podkapitoly zaměřující se na identifikaci potřeby vzdělávání a analýzu této potřeby, plánování vzdělávání, jeho realizaci a hodnocení. Jsou zde vymezeny oblasti jako cíle vzdělávání, vybraní účastníci vzdělávání, formy a metody vzdělávacích akcí či osobnost lektora. Praktická část se věnuje popisu, rozboru a srovnání vybraných malých organizací z hlediska struktury těchto organizací a jejich systémů vzdělávání. Zahrnuje výstupy z částečně strukturovaných rozhovorů, dotazníkového šetření a případné analýzy firemních dokumentů, které se zaměřovaly na zjištění rozsahu a podoby vzdělávání ve vybraných malých organizacích a na spokojenost pracovníků s tímto vzděláváním. Záměrem práce je po teoretické stránce nastínit východiska vzdělávání pracovníků v organizacích a v...
Vzdělávání zdravotnických pracovníků
Škrabánková, Vendula ; Mlčák, Jan (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání zaměstnanců ve zdravotnictví. Práce popisuje především právní rámec současného stavu vzdělávání zdravotnických pracovníků a dotýká se také aspektů vzdělávání dospělých, lidských zdrojů a systému vzdělávání. Na základě teoretických poznatků je sestavena metodika pro tvorbu vzdělávacího plánu v Nemocnici Pelhřimov, p. o. s následnými doporučeními.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.